Hamma bo'limlar
Beeline Shop
logoRASMIY
DO‘KON

Qaytish va kafolatlar

Asosiy qoidalar

1. Sifatli tovarlarni qaytarish

Mijoz sifatli tovarni rangi, o'lchami yoki boshqa sabablarga ko'ra nomuvofiq bo'lgan taqdirda qaytarishga haqli. Bu sotib olingan kundan boshlab 10 kalendar kun ichida quyidagi shartlarga rioya qilgan holda mumkin:

– Mahsulotning asl ko‘rinishi va uning qadoqlari, shu jumladan muhr va yorliqlar saqlanib qolgan;

– Ushbu mahsulot sotib olinganligini tasdiqlovchi hujjat taqdim etilgan (sotish kvitansiyasi yoki kassa kvitansiyasi);

— Qaytish to‘g‘risidagi ariza tovar olingan kundan boshlab 10 kalendar kundan kechiktirmay beriladi;

– Qaytishda shaxsni tasdiqlovchi hujjat, shuningdek qaytarib berish to‘g‘risidagi dalolatnoma taqdim etiladi;

- O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2003-yil 13-fevraldagi 75-sonli qaroriga 1-ilovaga muvofiq mahsulot qaytarilishi shart bo‘lmagan tovarlar ro‘yxatiga kiritilmagan.

Buyum etkazib berilgan va yig'ilmagan va tegishli tarzda qadoqlangan holda qaytarilishi kerak.

Sifatli tovarlarni qaytarib berishda mijoz ko'rsatilgan xizmatlar narxiga tushgan miqdorni qaytarib oladi. E'tibor bering, etkazib berish, yig'ish, olib ketish va boshqa qo'shimcha xizmatlar qaytarib berilmaydi va qaytarilmaydi.

2. Noto'g'ri sifatli tovarlarni qaytarish

Agar mijoz sotib olingan mahsulot sifatsiz bo'lib chiqqan vaziyatga duch kelsa, u ushbu mahsulotni ishlab chiqaradigan brendning rasmiy xizmat ko'rsatish markazlariga murojaat qilishi kerak.

Noto'g'ri sifatli mahsulot deganda, nosoz va o'z funktsional vazifalarini bajara olmaydigan mahsulot tushuniladi. Xarid qilingan mahsulot veb-saytdagi tavsifga mos kelishi muhimdir. Saytdagi tavsifga mos kelmaydigan dizayn yoki tashqi ko'rinishdagi og'ishlar noto'g'ri ishlash yoki tovarlarning ishlamasligi belgilari hisoblanmaydi.

Noto'g'ri sifatli mahsulot deganda, nosoz va o'z funktsional vazifalarini bajara olmaydigan mahsulot tushuniladi. Xarid qilingan mahsulot veb-saytdagi tavsifga mos kelishi muhimdir. Saytdagi tavsifga mos kelmaydigan dizayn yoki tashqi ko'rinishdagi og'ishlar noto'g'ri ishlash yoki tovarlarning ishlamasligi belgilari hisoblanmaydi.

Buyurtma qabul qilingandan so'ng, tovarlarning tashqi shikastlanishi, ularning miqdori, to'liqligi va asl holati to'g'risidagi shikoyatlar ko'rib chiqilmaydi.

3. To'lovni qaytarish

Mijoz sotib olingan kundan boshlab 10 kalendar kun ichida sifatli tovarlarni o'xshashiga almashtirishga yoki agar bunday mahsulot sotuvda bo'lmasa, Rossiya Federatsiyasi qonunining 18-moddasiga muvofiq pul mablag'larini olishga haqli. O'zbekiston Respublikasining "Iste'molchilar huquqlarini himoya qilish to'g'risida" 26.04.1996 yildagi 221-I-son.

To'lovlar tegishli so'rov yuborilganidan keyin 10 kalendar kuni ichida amalga oshiriladi. Mijoz bergan arizaga ko‘ra, summa mijozning plastik kartasiga qaytariladi. Bunday holda, bankdan pul mablag'larini o'tkazish uchun komissiya ushlab qolinishi mumkin.

4. Mahsulotni qaytarishning huquqiy jihatlari

Mijoz sotib olingan tovarni topshirishdan oldin va topshirilgandan keyin 10 kalendar kun ichida rad etishga haqli.

Sifatli tovarlarni qaytarish, agar taqdimot va iste'mol xususiyatlari saqlanib qolgan bo'lsa, shuningdek, ushbu mahsulotni sotib olish fakti va shartlarini tasdiqlovchi hujjat mavjud bo'lsa, mumkin.

Alohida belgilangan xususiyatlarga ega sifatli mahsulot bo'lsa, mijoz rad etishga haqli emas.

Agar mijoz tovardan voz kechsa, sotuvchi tovar uchun to'langan summani qaytarishga majburdir, etkazib berish, yig'ish, polga ko'tarish va boshqalar kabi ko'rsatilgan xizmatlarning narxi bundan mustasno. Ushbu jarayon tegishli so'rov yuborilgandan keyin 10 kalendar kuni ichida bajarilishi kerak.